Waar kan ik nette en elegante maxi dresses vinden?

Ik zoek een lange jurk voor de bruiloft voor mijn zus. Ik kan echter bijna alleen strandjurken en hele blote avondjurken vinden. Heeft iemand een idee waar ik een nette en lange jurk kan vinden? ( Dus geen lage decolleté's, niet strappless, etc.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (6)

Ik weet niet of je winkels in je stad bedoeld of dat je via online winkels wilt zoeken.

Hier heb je een link van een online winkel die er veel verkoopt voor verschillende gelegenheden.

http://www.lightinthebox.com/nl/c/speciale-gelegenheid-jurken_2048

En anders heeft H&M,C&A ze ook wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou eens bij Steps kunnen kijken. Zijn ook niet schrikbarend duur. Je zou evt een bijpassende Bolero erbij kunnen kopen.

http://www.stepswebshop.nl/categorie/nieuwe_collectie/jurken.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij bonprix.com hebben ze echt veel soorten. Ook voor bruiloften en gala's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry het is .nl
Bij Jane Norman en New Look heb je vaak supermooie maxi-jurken. Je kunt ook online bestellen bij Jane Norman / New Look.

Kijk ook even op www.nelly.com.

Ik weet niet waar je woont, maar in Den Haag heb je twee winkelstraten (Paul Krugerplein en Hobbemastraat) op loopafstand van elkaar, met een aantal winkels met bruids- en galajurken. Misschien dat je daar even kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel veel feestjurken in alle prijsklassen kun je vinden bij jenjenhouse, vind je toch nog te bloot dan kun je er eventueel toch een bolero bij dragen?

www.jenjenhouse.com/nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Amsterdam kan je naar Robin's Uitgaansmode in de Amstelstraat,. Twee links naar de site van dezelfde winkel:
http://www.galajurk.nl/index.htm
http://www.robinglamourgirl.nl/index.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze hebben hier overigens best veel blote jurken, maar ook elegant zonder al te veel bloot - de meer klassieke jurken.