ik moet pumps aan van school maar mijn pumps knellen ik kan geen grotere maten aan omdat mijn voet er uit wipt van achteren wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Cryofiel
11 jaar geleden
Welke school doet er aan schoenvoorschriften?
Amadea
11 jaar geleden
Opleiding voor mannequin, of misschien hotelvakschool?
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoezo moet dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zal toch zeker zelf wel mogen weten wat voor schoenen je aan doet. ik zou morgen met laarzen naar school gaan.
Amadea
11 jaar geleden
Mijn voeten zouden daar uit gaan zwemmen. Laarzen met deze temperaturen? Sandalen of slippers!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"ik moet pumps aan van school .... wat moet ik doen?"
Ik denk: een andere school zoeken die zich niet met je kleding bemoeit.
Amadea
11 jaar geleden
Jammer dat vraagsteller niet reageert. Het heeft misschien met de introductieweek te maken?

Antwoorden (11)

Je hebt ook schoenen met een grotere breedtemaat. Die zijn breder en niet langer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch een maatje groter kopen, en er een zooltje inleggen waardoor de pasvorm wel goed is.
Amadea
11 jaar geleden
een grotere maat lenen (of kopen) van iemand en er in de teen een prop watten indoen, dan is het jouw maat wel!
wat je ook kan doen is een katoenen zakdoekje, geen papieren!, bij je hiel en er half op gaan staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop de maat die je cht nodig hebt en laat er aan de binnenkant van de hiel een anti slip stukje opplakken of dat je dit koopt en er zelf opplakt,hierdoor slippen ze niet meer.

Toegevoegd na 24 seconden:
cht=echt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja precies, voor 2-3 euro heb je al anti-slipkussentjes voor onder de bal van je voet bij Kruidvat. Loopt ook nog eens comfortabeler.
Ik heb dat probleem ook.. Het merendeel van de pumps slip ik ook uit.
Maar je hebt ook nette pumps met een bandje over de wreef.., ideaal. Je moet het niet zo letterlijk nemen.
Voor nu kan je een dus sokje natmaken en je knellende schoen uitlopen met het sokje aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik herken het probleem. Niet van de school, wel van de schoenen. Ik heb brede voorvoeten en een hoge wreef, en daardoor passen schoenen zonder sluiting eigenlijk nooit. Schoenen die van voren goed zitten, zijn van achteren te wijd, en zitten ze van achteren goed, kom je er aan de voorkant niet in. Een inlegzooltje is geen oplossing, omdat het probleem in de breedte zit. Noodoplossingen als zakdoekjes kunnen voor een avondje wel volstaan, maar niet om hele dagen te gebruiken.
Wat je kunt doen, is zorgen dat je toch een sluiting hebt. Een bandje om de enkels, een gespje op je voorvoet, een ritsje ergens...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat je schrijft : 'mijn pumps knellen' neem ik aan, dat je dus al pumps hebt. Je kunt bij schoenmakers (ook van die hakkenbar-schoenmakers) en bij schoenenwinkels spuitbusjes kopen, met een schuim, dat je in je pumps spuit op de knellende plekken vóór je erop gaat lopen. Voelt even een beetje 'jaggie' aan als je erin gaat, maar het knellen gaat dan héél snel over.
Mijn spuitbus is van Woly, en heet 'shoe stretch', 6,95 voor een fles waar je lang mee doet. (meerdere paren, is mijn ervaring)

Voor je andere schoenen aanschaft het proberen waard, lijkt me!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Belachelijk idee pumps aan naar school -,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook je schoenen bij een schoenmaker laten oprekken (heeft een speciale naam, maar dan kan ik nu even niet opkomen). Dan zetten ze je schoenen een hele nacht op een machine..je bent ze dus wel even kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger deed ik in mijn pumps met modieuze punten een flinke prop vette watten in de punt (dat is veerkrachtiger dan gewone watten of tissues etc). Uiteraard moet de pump als zodanig wel passen en dat is een kwestie van zoeken. Als je de schoenen al hebt, zou ik ter preventie een Compeed Pleister op elke hiel plakken, onder de panty uiteraard. Dan heb je in elk geval aan het einde van de avond geen dikke pijnlijke blaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer pumps slippen bij de hiel, is de achterkant, de hiel van de pump te breed. Het is daarom noodzakelijk een ander model pump uit te proberen waarvan de hiel smaller is. Het is niet de bedoeling dat je kléinere pumps gaat dragen want daar zullen je voeten veel last van krijgen.
Dus kijk eens naar andere modellen die rondom je hiel goed aansluiten.