Weet iemand waar je goedkopere hollister kleren kan koppen (maar dat het wel veilig is)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je precies. Echte Hollister, maar niet de echte prijs? Namaak, en dus goedkoop? En wat moet er dan veilig zijn?

Antwoorden (1)

Goed nieuws voor de trendy jeugd van Maastricht. Binnenkort wordt in winkelcentrum Entre Deux de eerste Hollister California kledingzaak van Nederland geopend.

http://www.maastrichtaktueel.nl/primeur-maastricht-eerste-nederlandse-hollister-california-limburgse-hoofdstad/

De modeketen biedt casual kleding en badmode voor jongeren, geïnspireerd op de relaxte stijl van mensen uit Zuid-Californië. Denk aan polo’s, hoodies in felle kleuren en gebloemde bikini’s en shorts. De keten is het goedkopere zusje van Abercrombie & Fitch, zoals Bershka dat is van Zara bij concern Inditex.

Een T-shirt van Hollister kost bijvoorbeeld 17,50 dollar, terwijl een van A&F 30 of 40 dollar kost.

Moet het nog goedkoper?
Je wilt toch een merk?
En wat is veilig?

Ga naar Maastricht, zoek je spullen uit, pas het zelf:
veiliger bestaat niet.