Is dit een echte Ice Watch?

Ik heb net op de kermis een Ice Watch gegrepen. Nou wil ik graag weten of die echt is.
Naast de 6 staat een heel klein getalletje met 029. Best vreemd vind ik. Verder ziet hij er wel echt uit, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Waaraan kan je zien of hij echt of nep is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Antwoorden (3)

Als ik google op "ice watch 0" dan geeft google als 1e optie de 29 erachter.
ice watch 029 dus en dan kom ik o.a. bij de link in de 1e bron, volgens mij is dat hem.
Als je op de juiste kleur klikt, zie je hem groter.
o.a. staat er 3 atm op.

Als ik hem in de 2e bron (een Nl-webwinkel) opzoek, dan zien ze er iets anders uit.

Ik denk dus dat ie nep is.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik zie nu dat die van jouw geen datum-venster heeft, nog 2 bronnen erbij gedaan.
eerlijk gezegd weet ik het nu niet meer.

In de 3e5e bron kan je zien waar je in Nederland te koop zijn, even inzoomen, bijna overal zit wel een winkel.
Daar zou ik langs gaan om te vergelijken.
Ze mogen op de kermis inderdaad geen neppers als prijs geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een echte en een nep ice watch. Eigenlijk is er geen verschil te ontdekken op het eerste gezicht. Als je er héél goed naar kijkt is en een miniem kleur verschil tussen band en het klokje zelf. En waar het aan te voelen is , is het knopje om de tijd te verzetten. Dit voelt bij de echte stevig en onverwoestbaar uit en bij de nep "knullig". Ook wordt een originele geleverd met een spaar box . Officieel mogen er geen nepperds geleverd worden maar was laatst op een jaar
markt en daar werden volop nepperds aangeboden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ha ha wat denk je zelf dat die kermisklant echte Ice watches in de bak legt. Uitgesloten dat die echt is, hij is natuurlijk geen dief van zijn eigen portemonnee