Hoe heet een bikini met studs?

Het is zomer en ik ben nog op zoek naar een leuke bikini. Hoe heet een bikini met studs? En waar kan ik deze kopen? Op de afbeelding is volgens mij een bh, maar dit is als voorbeeld dit zoek ik dan, maar dan in een bikini. Waar kan ik deze vinden en hoe heet dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.4K
Amadea
11 jaar geleden
Er is geen afbeelding te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat in vredesnaam, zijn studs? De benaming stud ken ik wel, maar studs???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Moolkeesje
Studs zijn die metalen versieringen.
Ik heb zelf een horloge met studs(zwart leren band met kleine studs)en ook een riem,laarzen en ook nog een tas met studs.
Je ziet het best veel hoor,zelfs op spijkerbroeken.
Weer wat geleerd hè?;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Laurena, bij mijn zoektocht naar " studs " kom ik dit tegen: studs
heeft geen uitgebreide woordinformatie.
Het woord komt ook niet voor in de woordenlijsten die zijn goedgekeurd door de Taalunie.
Ik weet nu idd wat het betekent, bedankt!

Antwoorden (3)

Ik zie geen afbeelding, maar volgens mij bedoel je beugels. Ik heb het woord studs nog nooit gehoord in dit verband.

In dat geval heet dat dus een beugelbikini, net als de bh een beugel-bh heet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry foutje, de foto staat er. Nee geen beugel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan weet ik nog niet wat je bedoelt. Bedoel je de goudkleurige decoratie of het feit dat er juist geen schouderbandjes aanzitten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BDSM-bikini. (Studs is het beslag)
Volgens mij heeft dit geen echte benaming. Sommige merken zullen een bikini met studs in hun assortiment hebben.

Sapph iig wel:
http://www.lingerie-beachwearshop.nl/SAPPH%20BEACH..Sapph%20Bikini%20Top%20Pambula%20Beach.144123.16620.0.sp.html

Wat je ook kan doen is zelf je bikini oppimpen.

Stap 1. Je trekt je oude bikini uit je kast, of je bestelt een leuke basic bikini voor weinig.

Stap 2. Je gaat naar de dichtstbijzijnde hobbywinkel of bestelt lekker vanuit je luie stoel een paar leuke studs. Studs zijn er in verschillende soorten en maten. Je hebt bijvoorbeeld studs in de vorm van een sterretje, simpele ronde studs en ze zijn ook nog eens in verschillende kleuren verkrijgbaar. (bijvoorbeeld www.studskopen.nl)

Stap 3. Voordat je de studs gaat plaatsen is het handig om eerst een klein stipje te zetten op de plek waar je ze wil hebben. Dit voorkomt teleurstelling achteraf. Je drukt de studs door de stof van de bikini heen en buigt met een tangetje de pinnetjes aan de achterzijde om. De studs blijven zo perfect vast zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze bikini's heten bandeau bikini's.

Oftewel een strapless bikinitop.

Toegevoegd na 7 minuten:
De bikini die jij bedoelt noem je ook echt bikini mét studs.. en zijn meestal zwart met van die zilveren glimijzertjes eraan die je aan je badpak kan "haken".

http://www.beslist.nl/products/r/bikini+stud/

zie tweede link.

Toegevoegd na 7 minuten:
tweede link is om te laten zien wat studs zijn.

Toegevoegd na 8 minuten:
De eerste link hieronder is de site waar je shops kan vinden die bandeaubikini's verkopen...