hoe kan ik een de omvang van een armband meten?

ik heb een armband, maar past mij niet, nu wil ik graag weten wat de maat van deze armband is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bepalen van de armband maat
SHENZA: de maat van een armband uitgedrukt in de omtrek van de armband; alsof je een open armband plat op tafel legt en dan de lengte ervan meet.

Je kunt ook met een meetlint om je pols de omtrek bepalen. Tel daarbij ongeveer 2 tot 3 cm bij en je hebt je armband maat. Ter verduidelijking:

Omtrek pols in cm Maat armband
14,5 tot 16,5 cm 18 cm (small)
16,5 tot 17,5 cm 19 cm (medium)
17,5 tot 18,5 cm 20 cm (large)
18,5 tot 19,5 cm 21 cm (X large)
19,5 tot 21,5 cm 22 cm (XX large)

TEDORA
De juiste maat armband bepaalt u door de omtrek van uw pols te meten. Aan de hand van de volgende tabel kunt u dan de juiste maat armband bepalen:

Omtrek pols (cm) = Maat armband
10-12 = 14
12,5-14 = 16
14,5-16 = 18
16,5-17 = 19
17,5-18 = 20
18,5-19 = 21
19,5-21 = 23
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leg de armband op tafel, loop hem na met een touwtje, leg het touwtje langs een liniaal - klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of ipv PI x R x 2 gewoon PI x D (pi maal diameter).