Wat hebben dikke sokken en koude voeten met mode en verzorging te maken?

Ik kan mij namelijk zelf absoluut niets modieus voorstellen bij twee ijskoude stengels in een paar dikke sokken.

Maar ik schijn weer eens in overtreding te zijn geweest met die eeuwige categorien waar ik zo vaak mee aan het worstelen ben. En nog wel flink in overtreding ook, gezien de melding:

"Wil je de vraag voortaan in de juiste categorie plaatsen!"

Ook zo vriendelijk en symphatiek weer met dat uitroepteken erachter :-/ Alsof je een standje krijgt van de GV-politie.

Ik heb zelf altijd gemeend te weten dat een categorie 'Overige' in subcategorien bedoeld was voor als je het verder nergens kwijtkon of niet wist waar je het in moest plaatsen. Dat is althans op bijna elk ander forum wel zo.

Overigens stel ik mij bij 'verzorging' ook wat anders voor dan het warm krijgen van je voeten, dus kan iemand mij vertellen hoe hij/zij hun categorie kiezen op basis van hun vraag? Want ik weet het niet meer, en zeker niet bij dit soort vragen.

Toegevoegd na 5 minuten:
M.a.w. ik had de categorie 'overig' zorgvuldig gekozen voor deze vraag omdat ik hem verder nergens anders vond bijhoren. Dacht ik...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik nou ook! GV-Politie indeed. ;-)

Het beste antwoord

Af en toe als je een vraag stelt dan weet je helemaal niet meer in welke cattegorie je hem moet plaatsen.
Ik pak meestal maar maatschappij,als de vraag een beetje algemeen is.
Ik vind dat jouw vraag bij overig hoort,maar wie ben ik ,de moderators hebben hun eigen regels.
En zo,n berichtje komt bijna over als een zwaar standje bedreiging ,van de volgende keer ben je aan de beurt.
Het zou best eens een beetje vriendelijker gebracht kunnen worden.
Maar wie zijn wij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt erop dat ze dit nu ook hebben veranderd. Na verplaatsing van mijn laatste vraag naar een andere categorie stond dit er ook niet meer bij.

Andere antwoorden (1)

Nee, het heeft volgens mij niets met mode te maken; ik zou hem onder gezondheid hebben geplaatst.
Ergerlijk hoor dergelijke 'adviezen', je voelt je soms net een klein kind. Beter om ze maar niet te lezen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Nee, bij nader inzien toch maar liever onder wetenschap, hoofdje schei en natuurkunde; het is uit eindelijk toch een natuurkundig probleem wat je moet oplossen.
Dat advies van de mod slaat echt de plank mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahaha! plus voor je toevoeging!