Help! Mijn oorbel zit vast in mijn oor, wat te doen? zie uitleg.

ik heb vorige week een oorbel laten schieten. Het is allemaal gewoon goed gegaan, ook qua genezen enzo. Eergister nacht is ie uit t niets helemaal gaan ontsteken, en vanacht is dus het knopje in mijn oor geschoten, omdat mijn oorlel dus helemaal dik was. Alles doet pijn. Wat kan ik nu het beste doen? terugduwen aan de voorkant, alles eruit halen aan de achterkant en er iets anders in doen.. HELP!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
29.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zelf gaan prutsen hoor, ga inderdaad gewoon even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een nieuw gaatje laat schieten kun je misschien beter een ringetje plaatsen ipv een knopje

Antwoorden (2)

Je kunt het beste even naar de huisarts gaan. Mijn dochter heeft dat ook een keer gehad. De huisarts heeft toen een klein sneetje aan de achterkant gemaakt en de oorbel eruit gehaald. Toen dat genezen was, heeft ze een nieuw gaatje laten schieten. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heeel voorzichtig iets draaien en goed met alcohol reinigen! het kan heel pijnlijk zijn, er is eventueel een goedje voor, een heel klein potje tegen ontstekingen. ik weet niet of je dat bij de drogist kan krijgen of dat via de huisarts moet.