welke site is goed om te zien hoe je mooie nail-art maakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (5)

In de tweede link wordt er iets meer op ingegaan hoe je Nail-art zelf kan maken.

Op Youtube (link 3) zijn vele filmpjes te vinden met voorbeelden.

Succes,
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoek op nail art, nails nagels e.d dan vind je erg veel. Van daar uit krijg je weer veel suggesties.
Succes.
zoek op youtube cutepolish, ze legt goed uit hoe je het moet maken en ze heeft leuke ontwerpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Nail Art 101 is heel goed, stap voor stap, te zien hoe je dat moet doen, het is wel in het engels.

www.nail-art-101.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens op youtube en typ`snake skin nail art` dat vind ik zelf heel mooi, maar het lijkt me lastig omdat bij jezelf aan te brengen, maar mooi word het wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn een aantal sites die erg gemakkelijk uitleg geven hoe je nail-art kan maken. Ook op Youtube zijn filmpjes en video's te zien hoe je nail-art kan doen. Hieronder wat websites voor nail art en wat Youtube video's. De eerste is een website die nails magazine heet, en stap voor stap laten ze je zien hoe je nail art kan maken. De 2de link is een iemand op Youtube (cutepolish) die ook op een makkelijke manier aan je laat zien hoe je nail art kan doen. De laatste is ook iemand op Youtube die nail art maakt. Ik hoop dat dit genoeg is en ik wens je veel succes ermee!