Kun je een lip-piercing hebben zonder dat je tandvlees beschadigt raakt?

Ik zie bij veel mensen dat bij de tand achter de lippiercing vaak lager zit dan de tand gespiegeld aan deze, kun je dit voorkomen; bijvoorbeeld bij het zetten?
Belangrijk is naast dit dat dan de piercing nog wel mooi zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Zelf heb ik ook een labret. Een lippiercing dus. Heb nergens last van. Wilde hem iets hoger laten zetten zodat ik er ook een ring door kon halen.
Dit raadde mijn (goede) piercer af. Hij heeft hem iets lager gezet. Ik gebruik een rvs staafje en heb nergens last van.
Moet alleen een iets groeter ring dragen als ik dit wil. Draag normaal een knopje.
Maar als tip zeg ik; laat de plaats aan de piercer over. Hij is de 'kenner'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat maakt hem een goede piercer?
En wie is het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opleiding. Ervaring. Hygiene. Dit zie je er natuurlijk niet zomaar vanaf. Vraag aan mensen waar ze hun piercing hebben laten zetten. (Bij wie) ;-))
Let er ook op of het in de zaak druk is. Dat wil niet zeggen dat er een wachtrij moet staan, maar wel dat mensen weer terugkomen.
Wie het bij is/was.
Animal!
Was een paar maanden in Boston, wilde een labret en ben rond gaan vragen en op gaan letten. Ben ook eerst in de zaak geweest voordat ik hem liet zetten en heb toen een afspraak gemaakt. Een lippiercing duurt nog geen twee minuten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er van uitgaande dat je daadwerkelijk goede piercer tegen over je hebt; lijkt dit het meest legit antwoord. =3

Andere antwoorden (1)

Hey,

Ja dat kan ik heb zelf aan de linkerkant onder in me lip eentje en je moet er een nemen met een kunstoffestaafje die kunnen je tanden niet beschadigen en je piercing zit ook mooi net zoals anders. En natuurlijk moet je zelf goed aanwijzen waar je hem wil dan zit die altijd mooi. Alleen de eerste twee weken niet omdat ze het staafje langer houden vanwege opzwelling van de lip ook vervelend soms met eten en praten maar dat moet je er allemaal voor over hebben. :)