mijn nylon kousen voetjes zakken steeds van mijn hielen af, zelfs die met een antislip boordje.kent hier iemand een oplossing voor ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Cryofiel
11 jaar geleden
Extra lange bretels... Serieus, vroeger bestonden er sokophouders. Maar ik denk niet dat dat is wat je zoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekend probleem. Er schijnt een Duits merk te zijn waar je dat niet bij hebt. Helaas ben ik de naam vergeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreselijke dingen, die kousenvoetjes. Nooit meer gedragen sinds een of twee keer mijn jonge pubertijd.
Draag schoenen met blote voeten, of in sportschoenen van die korte katoenen sokjes.

Het beste antwoord

Met een stukje leukoplast aan je hiel vastplakken.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

koop in plaats van de voetjes, kousjes, deze blijven beter op hun plek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de kousenvoetjes van Falke al eens geprobeerd? Ik draag ze in mijn ballerina's en ze blijven erg goed zitten. Er zit een siliconengedeelte in de hak, deze houdt ze op hun plaats.

www.falkewinkel.nl