Waar kan ik deze Eastpak tas kopen uit de hitkrant?

Zie foto, hij is van eastpak. Hij staat in de hitkrant; een reclame van de v&d maar ik kan hem niet op hun site vinden.. Who knows??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al in de winkel van V&D geweest, overal waar ze Eastpak verkopen kunnen ze hem bestellen...

Antwoorden (2)

Dat ze hem niet op se site hebben zegt niets. Ga even langs in de winkel want als ze er mee adverteren dan hebben ze die tas of ze kunnen hem bestellen. Als de V&D ver weg is bel je ze eerst even. Ik zou pas moeilijk gaan doen met zoeken als ze hem niet hebben bij de V&D of als ze daar niet weten hoe je eraan moet komen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een iets andere versie staat hier, misschien vind je die wel mooier?

http://www.bagageonline.nl/eastpak-out-of-office-rugzak-camera-mix.html