welke kleding stof is het beste?

is katoen goed, of juist synthetisch ?

Toegevoegd na 18 minuten:
Als je aan het zweten bent en je wilt niet graag dat mensen het zien, welke stof is dan het beste ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2K

Antwoorden (3)

Katoen draagt lekker en neemt genoeg lichaamsvocht op. Synthetisch is weer fijner als je sport.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Synthetische kleding ruik je heel snel als je een beetje zweet. Ik draag alleen nog maar 100% katoen en dan heb ik daar in ieder geval geen last van. Dus voor mij is katoen het beste.

Voor jou? Geen idee, het beste voor wat? Voor je portemonnee, het milieu, de levensduur, nog iets anders?

Toegevoegd na 1 uur:
Na je aanvulling: zeker katoen en al helemaal geen strakke synthetische dingen, ook geen strakke dingen met maar een klein beetje synthetisch materiaal en veel katoen.

Bron: lange ervaring en veel werk in kassen en als postbode op straat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Katoenen kleding die niet te strak zit is beter tegen zweten dan synthetische, maar een effen stof maakt dat je een zweetplek toch gauw ziet. Kies dus iets met een patroon, niet te symmetrisch (bloemen bijvoorbeeld), want op symmetische stof zie je ook veel (oranje-gele streepjes bijvoorbeeld), tenzij het weer heel donker is (donkerblauw-groene streepjes bijvoorbeeld).