AB staat vaak voor Activiteiten Begeleiding.
waar heb je de afkorting gevonden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Altijd Blijven Dromen Lutster
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Adult Bondage Diper en de L weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Staat voor : Adult Baby Diaper Lover
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het was even zoeken, maar dit had ik nooit verwacht, wist niet eens dat het bestond.

AB is "Adult Baby"
Een AB heeft gevoelens rond z'n "kindertijd" en wil dan ook vaak als kind behandeld worden. Deze kan spelen met speelgoed, slapen als een baby, gevoelens hebben naar een kinderbox of stoel of kan gevoelens hebben dat iemand (een daddy of mommy) z'n luier vervangt.

DL is "Diaper Lover"
Een DL heeft gevoelens rond luiers. Sommige DL's vinden het leuk om te plassen tot grote behoefte te doen in hun luier. De term "messy" is grote behoefte en "getting wet" is plassen in een luier.

ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
After Breakfast Dere is Lunch