Hoe heet een eskimo piercing aan de zijkant? (zie uitleg)

Alle piercings hebben namen, maar ik kan deze niet vinden. Een eskimo piercing, maar dan niet in het midden van de lip, maar aan beide zijkanten (zoals een snake bite). Zie eerste foto voor eskimo, tweede foto voor snakebite.
Dus de eskimo (door de lip heen, niet eromheen) maar dan niet in het midden, maar aan beide zijkanten zoals bij een snakebite (snakebite is gewone lippiercing aan beide kanten).

Hopelijk weet iemand het toevallig! : D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij een mooie naam weet, dan mag je het zo noemen...

Het beste antwoord

Dat zijn labret's.

Een labret is een piercing die vlak onder de onderlip gedragen wordt. Deze piercing kan in het midden van de onderlip worden geplaatst of aan de zijkant. De bijnaam is "mao"