waar kan ik een overzicht vinden van alle wk juichbandjes van de plus?

en heeft de plus dan 2 van die armen? zo 1 met alle landen en 1 waar je ze op kan doen als je alle 16 van nederland hebt? van 2012 natuurlijk..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik heb geen verstand van juichbandjes of -armen, maar als ik dit lees zijn er 32 juichbandjes (16 Holland en 16 EK overig) en is er één juicharm waar ze allemaal in of op kunnen. (er staat duidelijk "de" juicharm en niet "een" juicharm) En als je geen juicharm hebt, kun je er zelf een maken.

"Spaar nu alle 32 EK Juichbandjes bij PLUS

Krijg nu bij PLUS gratis EK Juichbandjes en moedig Oranje aan! Bij elke € 15,-* aan boodschappen krijg je een gratis EK Juichbandje en bij aankoop van speciale actieproducten ontvang je een extra EK Juichbandje. Er zijn 32 EK Juichbandjes verkrijgbaar; 16 Hollandse en 16 van alle EK-voetballanden. Spaar ze allemaal en juich mee voor Holland!

De EK Juicharm
Maak je verzameling compleet en bewaar je eigen EK Juichbandjes te bewaren om de EK Juicharm. Deze week ontvang je bij speciale actieproducten de PLUS EK Juicharm gratis. Wil je zelf aan de slag met je eigen EK Juicharm? Dat kan! Download hier de PDF op A4 formaat. Daarin staat alles wat je nodig heb om je eigen EK Juicharm te maken."

http://www.dichtbij.nl/amstelland/lifestyle/winkelen/artikel/2346451/spaar-nu-alle-32-ek-juichbandjes-bij-plus-van-der-neut.aspx

Kijk ook even op marktplaats: daar wordt al stevig gehandeld en geruild!