Heeft iemand ervaringen met een bruidsjurk bestellen op www.lightinthebox.com ?

Ik wil een strapless bruidsjurk bestellen op deze site.
ik ben alleen bang met de maat opmeten dat hier iets in niet goed kan gaan en hij dan niet perfect zit.
en of je dan wel ergens in omgeving den haag hem kleiner of desnoods groter kan laten maken?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is je budget?

Het beste antwoord

ik heb wel eens iets besteld op lightinthebox en dit is ook gewoon aangekomen, dus in die zin prima site. wel wil het af en toe voorkomen dat als je pakket aankomt je er toch nog voor moet betalen ondanks al betaalde verzendkosten. deze kosten betaald lightinthebox je dan wel weer terug, als je hier contact over opneemt.

wat bruidsjurk betreft nooit besteld daar, maar gezien je het maar 1 dag draagt is de kwaliteit niet enorm belangrijk.
er zijn in elke stad winkels te vinden die kleding vermaken (groter of kleiner) weet alleen niet wat de kosten hiervan zijn.

succes ennuh.. gefeliciteerd :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! en bedankt voor je felicitatie! :-)

Andere antwoorden (1)

Voordat je besteld, zoom goed in op afbeeldingen om de afwerking te bekijken. Hoe is het afgewerkt, hoe valt de stof, wat voor stof is er gebruikt, etc.

Het kost niet veel, maar je mag wel iets goeds verwachten. Kwaliteit is ook belangrijk. Zovaak trouw je niet tenslotte. Kijk anders ook eens op Etsy.com.