Zijn er bh's in de maat 55F te koop in Nederland?

Zo ja, waar? En mochten ze niet in Nederland te koop zijn, heeft iemand ervaring met het bestellen in het buitenland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Dat is idd een moeilijke maat, Wel een maat waar veel mensen jaloers op zijn denk ik.

Wat je zou kunnen proberen is Mariëlle van http://www.annadiva.nl/ mailen of bellen.

het email adres is : info@annadiva.nl

Mariëlle heeft een webshop met grotere bh maten op haar webshop staat geen 55 F maar misschien kan zei iets voor je bestellen ik heb haar ook een keer voor zoiets gemailt en ze helpt goed en geeft goede service.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jawel moet je naar een speciale winkel voor grote maten gaan, deze kan ze eventueel bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De cupmaat is het probleem niet, de omvang is heel, heel erg klein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd zelf 55 a en b zijn haast niet te krijgen laat staan 55 f..
Niet mijn gewoonte om op dit soort vragen te antwoorden, maar ik weet van mijn vrouw wat voor een ellende het kan zijn geen goed passende BH te moeten dragen. Mijn vrouw heeft ook een nogal forse voorgevel en een smal lijf. Na behoorlijk zoekwerk is zij uitgekomen bij Bravissimo.com.
Deze heeft de maat 28F, dit is iets tussen de 55 en 60F
Dit is online te bestellen maar komt nogal nauw. Ze hebben een aantal winkels in Engeland waar ze werkelijk alle tijd voor je nemen. Ze meten je daar helemaal op en als het moet kan je er wel 50 passen tot je de goede hebt.
Wij zijn er voor naar Engeland gegaan omdat dit in Nederland gewoon niet te vinden is, de Engelse vrouwen hebben blijkbaar een wat andere bouw.
Je kan uiteraard eerst even wat heen en weer mailen om te informeren wat de mogelijkheden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ alleen al omdat je het zo mooi uitlegt en dat voor een man.
28F verkopen ze bij lovebras.com en vooral curvy kate verkoopt grote bh's in NL. zelf heb ik 70F en koop ook altijd curvy kate. cup d t/m K.

succes!