Vans in de wasmachine: Ja/nee>zie uitleg

Ik heb nieuwe Vans, maar al heel snel waren ze vies... Dus wil ik ze id wasmachine doen, maar raken ze dan niet beschadigd? Bijv het rubber los van t stof? En hoe en op hoeveel graden zou ik ze kunnen wassen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.5K

Antwoorden (3)

Heb zelf div. kleuren All Stars en was ze altijd op 30 of 40 graden.
Ik doe ze in een witte kussensloop en samen met een paar handdoeken in de machine .
Dus denk dat dat met Vans ook wel kan hoor ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed idee, 'n paar handdoeken erbij tegen 't bonken ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En daarna inspuiten met spray die vuil en vocht afstotend is, dan blijven ze langer mooi, wel regelmatig herhalen, elke 14 dagen ongeveer.
ik heb mijn vans in de was machine gedaan, ze kwamen er gewoon goed uit. (op 20 graden)
ondertussen is de zool losgekomen van de stof, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de al heel erg veel gedragen heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn vans al een aantal keer gewassen en er is niks mee gebeurd. was ze zo koud mogelijk. Ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik was mijn schoenen meestal in een waszak tegen beschadiging.