Bij welke sportwinkel (geen webwinkel) heb je keuze uit honderden verschillende soorten voetbalschoenen?

Het lukt me niet om de juiste schoen te vinden, dus ik wil graag een mega-sportzaak waar je honderden verschillende schoenen van alle merken kunt uitproberen. Ik woon in Amsterdam, dus liefst niet al te ver, hoewel ik er gerust een paar honderd km zou voor afleggen om het juiste paar te vinden...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Powergen
11 jaar geleden
"Ik woon in Amsterdam, dus liefst niet al te ver, hoewel ik er gerust een paar honderd km zou voor afleggen" Wat nu wel? Wel dichtbij of niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin, je moet goed advies hebben en dan is een winkel met enorm veel schoenen niet perse de oplossing. Wat is je probleem?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb schoenen nodig die me goed zitten. Ze moeten breed zijn, ze moeten niet net iets te groot of net iets te klein zijn, ze moeten noppen hebben die niet glad zijn maar voorzien zijn van een laagje rubber of zo om beter grip te hebben op de bal, ook als die nat is, ze moeten soepel zijn, liefst niet van leer want ik ben vegan, ze moeten bij voorkeur wit zijn, de voorkant moet mooi rond zijn en niet op een punt, en al zeker niet een punt die naar binnen of naar buiten wijst, ... en ik moet ze mooi vinden.
Powergen
11 jaar geleden
Trek maar een lot uit de loterij. Ik wist niet dat je in kieskeurig nog kon overdrijven. Ik ben misschien ook best wel kieskeurig maar dit slaat echt alles :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat je de grootste kans maakt bij Perry sport en Topshelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat allemaal om een balletje te trappen ;)
MissBiggie
11 jaar geleden
Eh .... kan je niet beter een andere sport gaan doen? :P

Antwoorden (3)

Jammer dat je het niet via internet wil doen want via bijv. NikeID kun je helemaal je eigen schoen maken en personaliseren. Maar aangezien dat geen optie voor je is. Ik weet dat hier in Tilburg een grote sportzaak zit genaamd sport2000. Aangezien die in Amsterdam niet zit ben ik even voor je op zoek geweest. De tweede link laat zien waar ze wel zitten in de buurt van Amsterdam. Bij deze winkel hebben ze hier een enorme voorraad voetbalschoenen. Ik heb ze daar ook gehaald om ik van mijn club alleen het beste van het beste mag dragen en die hebben ze daar vooral. De schoenen die Sneijder en Robben op het EK dragen kun je daar vinden dus dat is wel een van de beste winkels die ik je kan aanraden. En anders een contact opnemen met een grote schoenen leveraar zoals Nike of Adidas of hun ook persoonlijk naar je voet gevormd kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank, hier heb ik tenminste wat aan. Ben je profvoetballer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
speel in de jeugd van een betaald voetbal organisatie ;). dan word alleen de beste schoenwaar geacepteerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar speel je dan:P?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Willem II.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar je bent al 20?! Dan speel je niet meer in de jeugdopleiding hoor, dat loopt tot ongeveer 17-18.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jong-willemII
Honderden weet ik niet. Maar Sports Fanatic aan de Pretoriusstraat 2 in Oost heeft er wel heel veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De laatste keer dat ik bij de nike store van Batavia was stonden daar redelijk veel voetbalschoenen. Winkels van Puma, Adidas en Reebok zijn er ook op de hoek. Kijk voor de zekerheid over het huidige aanbod op hun site of bel ze even