mijn uggs zijn laatst nat geworden en nu is de neus veeel donkerder dan de rest van de ugg, hoe zou ik dat weer normaal kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.9K

Antwoorden (3)

Met babyshampoo wassen of een uggs kit kopen in de uggs store! Daar zit een shampoo, verzorger en spray in! ik heb die zelf ook en die werkt erg goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan je uggs ook in de wasmachine doen dan laten drogen in droger!!! heb ik ook gedaan werkt;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op welk programma en welke temperatuur de wasmachine
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat voor waspoeder gebruik je
gewoon met een vochtige doek, (dus niet kletsnat!) de hele schoen op poetsen, die tip kreeg ik in de uggstore omdat het een stuk goedkoper is en werkt goed! zelf zou ik ze niet in de wasmachine doen, zonde!