hoe kan je zien of een FC Barcalona shirt echt is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Thailand hebben ze complete "nep" Adidas winkels waar de aangeboden waar niet te onderscheiden is van echt. Dus ook bij officieel uitziende winkels bestaat de kans dat je een nep shirt koopt.
In Nl koop je wel de originele shirts bij bv sportwinkels.Gelukkig is het hier beter geregeld!
Maar op je vraag hoe je kan zien of een FC Barcelona shirt echt is kan ik je geen antwoord geven...

Antwoorden (2)

Er zijn verschillende kenmerken maar zeker weten doe je het niet.
Zo zijn nep shirtjes vaak van een andere stof.
Ook het labeltje (waar meestal het wasprogramma in staat) verschilt tussen beide.
Ooit hebben voetbalshirts nog een labeltje in het shirt aan de zijkant binnenin.
Een echt shirt draagt meestal geen naam achterop het shirt, je kan deze erop laten zetten (tegen meerprijs).

Officiele (grote) winkels (dus geen markt of een klein ander winkeltje) zullen geen nepshirts verkopen. Anders krijgen ze problemen met de hoofdfabrikant (Nike of Adidas en dergelijke)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs. Een echt shirt is niet goedkoop (in verhouding)

Voor €20 heb je geen echte set.