Waar vind ik een parka met wijde kraag?

Ik ben op zoek naar een parka jas, die je aan kunt snoeren in het middel, en een wijde kraag heeft zoals op de foto. Wie weet waar ik deze kan vinden? Liefst op internet, en de kleur maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik hem plaats zie ik hem zelf niet, weet niet of hij goed overkomt zo. Het gaat in ieder geval om een wijde kraag die met rits helemaal dicht kan tot boven.

Antwoorden (1)

Beetje vaag fotootje, iets wat er in de verte op lijkt, in ieder geval een grote kraag heeft, aansnoerbaar is in de taille is de
parka Mint & Berry bij Zalando, € 54,95 als ik me niet vergis.
www.zalando.nl