ik heb mijn navelpiercing nu 3 maanden en ga hem vanavond voor het eerst laten verwisselen, doet dat net zo veel pijn als het laten zetten?

totaal geen pijn/last gehad in de genezingsperiode
super nerveus voor het verwisselen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

ik heb zelf geen navelpiercing maar ikken wel iemand die er 1 heeft en die zei dat het niet echt pijn doet, want ze maken immers geen "gat" in je huid, ze verwisselen de piercing alleen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een navelpiercing (meerdere piercings zelfs) en ik moet zeggen, het voelt niet echt fijn als het schoefje door je velletje gaat, maar dat is zo over.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf vond dit helemaal niet pijn doen maar dat vond ik het zetten ook niet eerlijk gezegd.

Waar ik meer last van had waren de zenuwen, en het enge idee.

En als het goed is is het zo gebeurd ;)

Maar ieder zijn ervaring is anders natuurlijk maar mijn ervaring was dat het niet veel voorstelde,

+ verwisselen wil zeggen mooiere navelpiercing/balletje altijd leuk natuurlijk !

Liefs,