Waarom zitten logo's bij merkkleding altijd links op de borst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
12.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom doen alle merkkledingfabrikanten dan hetzelfde???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin Bessie, het heeft met heel veel dingen te maken, Chefke87 geeft het juiste antwoord!

Antwoorden (2)

Het geeft een mooier inzicht als een merk op de linkerkant zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Says who?
Magertjes antwoord.
Ik min er niet om, maar toch...
Je hart zit aan de linker kant. Wanneer je het shirt draagt zit het logo op je hart. Voetbal clubs willen hun logo om deze reden aan de linker kant hebben.