waar kan ik van die gouden/zilveren puntjes vinden, die je aan de uiteinden van de kraag van je blouse kan doen? En hoe heten deze dingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Die dingen heten gewoon kraagpuntjes, je kunt ze bij elke Westernshop kopen en bijvoorbeeld ook bij Kodiak à € 6,96 per paar.
www.kodiak.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die kan je bij bijna elke juwelier halen. Ook de wat duurdere winkels zullen ze hebben.

Ze heten manchetknopen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit zijn heel simpel "kraagpunten".
ff googlen en de winkels vliegen om je oren.
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha nooit geweten dat ze zo hete dank je wel :)!!