Is 'slim fit' kledij aan te raden voor zwaardere mensen met een buikje?

Er wordt een portie T-Shirts aangeboden on-line via Groupon voor een zeer interessante prijs.
Ik kan kiezen tussen kleuren en maten met XXl als maximum. Merk : Fruit Of The Loom
Er staat bij 'Slim Fit' kledij ....is dat kledij met een buikvernauwing ? Of juist om mensen met een buikje een kans te geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee niet aan te raden! mijn man heeft een bierbuik en het ziet er niet uit!;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het ook eens geprobeerd zoiets, maar voelde me net eeen rollade!
Ritsuka
12 jaar geleden
pas op met die kleding, sommige zit zo strak dat het de bloedcirculatie afknelt. Dan heb je kans dat ineens je voet bijna afsterft..

Het beste antwoord

Slim fit is kleding voor smalle mensen, omdat je anders altijd broeken hebt die van je kont zakken. Niet voor mensen met een buikje dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het over broeken, maar in dit geval dus extra smalle shirts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikkerds mogen weer lompen dragen ....ik begrijp het
Dank
(Ik haat mode)
HeerVoldemort
12 jaar geleden
LOL ik begrijp precies hoe je, je voelt Beestie. Ging gister even kijken voor een leuke broek voor mijn vriend...werd weer niks :-( En voor mij, geen leuke damesbroeken te krijgen, allemaal te kort, want ik heb lange poten, dus alleen jeans voor mij. :-S

Andere antwoorden (2)

Slim fit kleding wordt gebruikt om je lichaam er mooi uit te laten komen, het zit tamelijk strak om je lichaam (erg prettig vind ik zelf). Aan iemand met 'n buikje zou ik het niet aanraden, of je moet het zelf lekker vinden en niets geven om de mening van andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet aan te raden. Zelf ben ik ook wat forser en heb per vergissing ook wel eens slim-fit overhemden gekocht.
foutfoutfout: zit strak om je middel (buik) en dat zit niet fijn en het flatteert ook niet.