Waar kan je dit t-shirt kopen?(zie beschrijving)

Maakt niet uit of het webwinkel of een gewone winkel is.
Maakt ook niet uit of het een webwinkel is in het buitenland.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb voor je gekeken, momenteel is hij bijna overal uitverkocht. Maar misschien kan deze informatie jou later helpen: "The shirt iscalled Andromod. It sells for approximately € 27.00"

zie bron, onderaan de pagina (van de bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

op http://www.spreadshirt.nl/ kun je zelf t-shirts laten drukken en ook eigen ontwerpen dus ik denk dat het in jou geval ook geen probleem moet zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze site levert over de hele wereld, maar ik weet niet wat de bezorgkosten zijn.

Een nl site heb ik nog niet kunnen vinden.
12 jaar geleden
Kijk eens op fooyoh.com of gadgetcrave.com

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb er nog een gevonden voor jou.
printedclothing.com