Waarom kunnen vrouwen hun mascara niet op doen zonder hun mond te openen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Eigenlijk trek je je onderkaak naar beneden en bij de één gaat dus de mond open en bij een ander niet je trekt als het ware automatisch je jukbeenderen wat strakker waardoor je dus beter met het borsteltje bij je wimpers kunt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Dat kan ik wel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zijn alvast 12 antwoorden:

Toegevoegd na 59 seconden:
En dit was mijn antwoord:

Er zijn 13 facebooks gewijd aan dit onderwerp:
http://www.facebook.com/srch.php?nm=mascara+mouth+open
en een blog:
http://www.bellasugar.com/1891550
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beste antwoord... hop en sluiten maar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha precies. Was me al weer voor. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan niet meteen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dat kan ik ook zonder mijn mond open te doen,het zal met consentratie te maken hebben.
Of hoe langer de wimpers hoe meer die mond open gaat hahhaa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je oogleden dan automatisch uiteen gaan, waardoor je beter de mascara kunt opbrengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ik wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het wel, maar als ik er op let doe ik ook inderdaad mijn mond open. Het lijkt alsof je dan de spieren wat gladtrekt rondom je ogen, zodat je minder snel knoeit ofzo...
Het gaat gewoon niet makkelijk met mond dicht.... maf eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gemakkelijker als je de mond open hebt omdat je huid dan wat 'strakker' staat en dan gaat het beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals wij mannen ons niet kunnen scheren zonder onze mond open te doen! Ter verduidelijking om onze huid strak te trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet jij je mond open doen om je huid strak te krijgen?
Verdorie, vandaar dat mijn mascara er altijd niet uit ziet, ik doe mijn mond nooit open..... toch eens proberen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe dat inderdaad ook. Ook wanneer ik het er weer af haal trouwens. Waarom? Omdat je de huid dan inderdaad strakker trekt rondom je ogen. En je je ogen beter open kunt houden wanneer je je mond open hebt.
Denk ik net zo iets als wanneer je iemand helpt met eten geven, dan doe je ook vaak zelf je mond open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Mangal;

Dat geldt niet voor alle vrouwen, maar zij die dat doen doen waarschijnlijk altijd en overal hun mond open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk vanwege de concentratie. Als ik mij héél goed concentreer, kan ik m'n mond wel dichthouden - maar ik concentreer me nooit op mijn mond, maar op mijn ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kunnen wij het wel, maar dan moet je er bewust op letten. Als je er niet over nadenkt doe je je mond vanzelf open. Ik denk dat het een natuurlijke beweging is, net zoals je ook met je ogen knijpt als je gaapt of je lichaam meebeweegt als je een bepaalde kant op gaat. Als je daar dan weer bewust op let dan kun je dat ook manipuleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahha, klopt dat doe ik ook ,een heel lelijk gezicht kan ik er bij trekken maar ik kan er niks tegen doen het gaat automatisch reflex ofzo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het zelf ook eens! ik denk dat t ook voor mannen geldt! haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ik doe dat niet