waar vind ik bruidslingerie dat ik daarna ook nog aan kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Summo
12 jaar geleden
Als je zorgt dat het geen eetbare is zou het toch geen probleem moeten zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die torseletten/korsetten die je standaard bij een bruidszaak of lingeriezaak krijgt aangeboden, zie ik mijzelf nog niet in het gewone leven nog een keer aantrekken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan, ik weet niet wat je allemaal van plan bent in je huwelijksnacht. Heavy duty lingerie bestaat niet voor zover ik weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag in de winkel waar je je jurk koopt, waar je op moet letten bij het kopen van je lingerie, sommige jurken schijnen namelijk door, dan is wit geen goed idee, als je dat weet kun je je lingerie kopen waar je wilt.

Het beste antwoord

Wat ik zelf aanhad op mijn bruiloft was een strapless bh ( van Marie Jo, waar je ook nog de bandjes weer eraan kan zetten, Livera) en een corrigerende broek, die tot onder de bh liep ( Trinny en Susannah, www.corrigerend-ondergoed.net). En natuurlijk mijn trouwjurk..;-) Maar, al het ondergoed heb ik nu ook nog geregeld aan. Misschien een idee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal eens kijken, bedankt voor de tip! Kun je daar wel een beetje fatsoenlijk mee naar de wc met zo'n hoge corrigerende broek? Lijkt me zowiezo al niet makkelijk met een trouwjurk aan..:-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij ging dat zonder problemen, maar ik weet niet of je een hoepel in je jurk hebt, want dat schijnt wel lastig te zijn.

Andere antwoorden (1)

In een lingeriewinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
+ Het is soms zo makkelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor dit geniale antwoord C4th, LOL.
walter
12 jaar geleden
Misschien bedoelt ze extreem sterke stof, die haar man in de huwelijksnacht niet kapotgescheurd krijgt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in dat geval zou ik een doe het zelf zaak in gaan voor een rol ducttape en hier door een naaiatelier iets van laten maken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hihi, moet om jullie antwoorden lachen! Wat ik bedoel is dat ik geen zin heb om 100 euro of meer voor een torselet uit te geven, wanneer ik die daarna toch niet meer draag..dat ding zie je toch onder een gewoon jurkje zitten, of niet?
walter
12 jaar geleden
Dan kan je ook gewoon naar de Zeeman.
Wat kan jou het schelen wat je onder je bruidsjurk aanhebt.. al heb je er niks onder aan, niemand ziet het. En voor je aanstaande echtgenoot een verrassing ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit me geheel aan bij Walter.
Niemand ziet wat je er onder aanhebt. Maar goed, hier op beslist.nl vanaf 44.95
http://www.beslist.nl/products/z/Torselet/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lingerie? na het trouwen? kan iemand dat uitleggen?