Hoe voorkom ik dat de boord van mijn corrigerende slip telkens naar beneden rolt?

zeer irritant, ik heb er twee en bij allebei gebeurt dit. De boord rolt ineens bij het zitten helemaal naar beneden, waardoor je nog een extra rol krijgt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.9K

Het beste antwoord

Of je hebt een grotere maat nodig, of het model is niet goed - in het laatste geval is een body beter, of een een combinatie met een bh met verlengde onderband.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk merk heeft z'n eigen maatvoering - een maat 40 van merk X kan best gelijk zijn aan een maat 38 van merk Y en een 42 van merk Z. En dat kan voor dezelfde merken weer heel anders zijn BH's (dus dat slips groter vallen en BH's kleiner: het verkoopt goed als je mensen het gevoel geeft een kleinere slip aan te kunnen en een grotere BH), en per model scheelt het ook weer.
Het zou fijn zijn als daar nou eens standaards voor zouden komen, dat alles met een omvang van zoveel cm een vaste maat is of zo. Voor BH's is dat al een beetje zo, maar dan maakt het weer erg veel uit of je er een met beugels kiest of zonder, in mijn ervaring.
Het blijft letterlijk passen, meten, uitproberen...