Waar kan ik een zilveren ring van M'amour (moeder en kind) van Janel Russell kopen?

Ik heb heel internet al afgezocht maar kan maar niets vinden.. alleen maar goud. Weet iemand waar ik deze ring in het zilver kan kopen? (het liefst online)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (2)

Online kun je de ring kopen bij V&R Jewelry. In de bron staat een link naar de pagina waarop je de zilveren ring kunt aanschaffen. Ze hebben de ring nog op voorraad, hij wordt gratis verzonden en als je SAVE08 typt bij het betalen kun je ook nog 6% korting krijgen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oeps! Helemaal overheen gelezen dat dit witgoud is ipv zilver. Neem aan dat dit helaas dus ook niet is wat je zoekt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, bedankt , maar indd ik zoek de zilveren versie, want deze is wel heel erg duur!
Kijk eens op de site www.janelrussell.com daar staan ze onder rings afgebeeld.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo ver was ik ook al wel, maar geen mogelijkheid tot verzenden naar NL, enkel USA en CAN... Heb je dus verder niks aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt wel balen ! :(