Ik heb jubeltenen, kan ik dan toch Vans schoenen aan?

Ik heb last van jubeltenen, dus mijn grote teen gaat een beetje omhoog. Ik had Vans schoenen, maar mijn teen stond teveel omhoog, dat die stof ervan kapot ging.
Maar zou ik dan aan de binnenkant ducktape kunnen plakken, zodat mijn teen niet door die stof komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (2)

wat je kan doen is door de schoenmaker aan de binnenkant bij je grote teen een stukje leer kunnen laten zetten ,dan slijt dat stukje minder snel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik mag mezelf niet als bron meer vermelden maar ik ben schoenhersteller en dit raad ik aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou dat ligt aan de schoenmaker, bij mij zou dat voor een paar schoenen (dus 2 stuks) ongeveer 10€ kosten dat is vrij goedkoop
ik denk bij een ander rond de 15 €
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed advies
Als je jubeltenen hebt kan je waarschijnlijk best wel Vans aan hoor.