Via welke site kan ik goedkoop een slimming corset bestellen??

Sites zoals dealextreme.com
Heeft iemand hier ervaring mee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ik bestel al een tijdje via DX.com (de nieuwe bèta versie van de site) en dat bevalt me prima. Bijna alle producten daar zijn namaak of merkloos, maar dat maakt mij in principe niet veel uit.

Ik kom er meestal voor kabeltjes, protectors voor mijn iPhone e.d., hoesjes en nog wat kleine producten. Grote producten heb ik nooit ervaring mee gehad, maar dit lijkt me niet veel anders.

Het is heel simpel met een Paypal-account en de verzending is zelfs gratis. Het duurt alleen eventjes (paar weken) om vanuit HongKong hierheen te komen. Maar het loont op den duur zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook gewoon halen bij de livera voor €30 ofzo.
Maar om eerlijk te zijn. Door kleding te dragen die meer op je lichaams type lijk je slanker.
Door het dragen van een korset word je telkens er aan herinnerd aan de reden waarom je hem draagt.
Spreek uit eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi gezegd. +
De zeeman heeft ze op dit moment in de aanbieding. prijzen varieren tussen de €3.99 en €5.99. Zie folder: http://www.zeeman.com/getdoc/8981e999-59b2-4a91-95b6-6de8396a6554/Actuele-reclamefolder.aspx
Actie geldig van 25 feb. t/m 10 mrt 2012.