Waar kan ik goedkope trendy horloges kopen (zie extra uitleg)?

Het liefst grote aantallen en de horloges moeten merkloos zijn. Bij voorkeur een Nederlandse leverancier.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Via EBay. En dan uit Japan/ China.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En natuurlijk op De Bazaar, Montageweg 35 te Beverwijk. De Bazaar is elk weekend geopend van 08.30 tot 18.00 uur. Gigantisch en betaalbaar aanbod. En u kunt natuurlijk contacten leggen wanneer u nog veel meer horloges nodig heeft.

Daarnaast kunt u ook kijken op de website www.horlogeforum.nl/read.php?2,177283,177283#msg-177283 ... door deze link bevindt u zich onmiddellijk op het zogenaamde horlogeforum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Albert Kuijp Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat je rotterdam22 heet
Albert Kuijp dan misschien niet zo'n goed advies, maar ze hebben er wel hele gave trendy horloges