Waar kun je handschoentjes zonder vingertoppen kopen?

Ze zitten lekker fijn voor het huiswerk maken. En toen ik laatst in de stad was, wist ik eigenlijk niet precies in welke winkel/wat voor soort winkel ik moest zoeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb verschillende:zwart-wit gestreepte,zwarte enz.
Ik heb de mijne van Large(besteld) en gewoon uit de winkel(V&D).
Maar zoals bij de antwoorden staat:bij heel veel winkels kan je ze kopen.
Ik denk wel dat je moet opschieten want de voorjaarscollectie ligt binnenkort weer in de winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook gewoon met vingertoppen kopen en die vingertoppen dan afknippen.

Het beste antwoord

Wij kopen deze regelmatig bij C&A. Je krijgt er daar dan 2 zonder vingers en een paar met vingers, dus 3 paar voor 5 euro.
In een reclamefolder zag ik in december dat ze ze toen ook bij Schoenenreus hadden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik kom ze overal tegen eigenlijk. Heb er een paar van de V&D, maar ook HEMA, en specifieke kledingzaken hebben ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dit doet vanwege je mobiele telefoon, dan zou je het onderstaande adres eens moeten zien. Daar kun je handschoenen kopen, die wel vingertoppen hebben, maar waarmee je toch goed je mobieltje kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
H&M zag ik ze laatst liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kocht ze bij Bristol. Alleen in het zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou bij de Intertoys en de H&M
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een 2 wieler speciaalzaak. Racefietsers hebben ze ook.