Wat past het best bij het onderstaande rokje?

Een wit hemd zoals op de afbeelding is met mijn complexiteit geen goed plan, en dat is ook niet bestand tegen koud weer. Wat zou wel passen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Zwart truitje, met of zonder col. Of de groene of rode kleur die erin zit, op het moment heb je allemaal pully's in kleuren.
Gewoon een kleur pakken dan wordt het ook niet te druk en kleed mooi af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, een truitje met col is ook een goed plan! +1
Rieneke1
14 jaar geleden
goed plan! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Col truitjes :(
Ik kan ze niet dragen, voelt zo opgesloten op de keel, brrr
Het liefst heb ik shirts/truitjes aan met een beetje decolleté, dit oogt ook nog eens slanker ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he loes, daarom schreef ik ook met of zonder col, een vriendin kan er ook niet tegen een col om haar nek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, getsie, voel ik me net een mummie, zo ingepakt:(

Andere antwoorden (6)

een bodyblouse zal er erg leuk en toch ook sexy bij staan.

zie afbeelding:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze sluit je met drukknoopjes in je kruis..
zoals op onderstaande site te zien is: http://www.ardel.tv/fotosessie_nov_2006_167.jpg zelfde als een bodystocking. Deze zit dan mooi strak en zal niet opkruipen en uit je rokje 'vallen'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt helemaal +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook lekker warm altijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep..lekker warm +1
Ieder blousje of zelfs trui in 1 van de kleuren die ook in de rok terug komt. Ik denk dat met behulp van de juiste assocoire er alles wel mee te combineren is.

Ik denk dat ik zelf zou gaan voor een roze blousje met een zwarte sjaal eroverheen.

Stijlvolle rok in elk geval!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik 'm nog eens goed bekijk zit er eigenlijk wel heel erg veel roze in om er iets roze boven te dragen.

Misschien zou ik dan dat groen/blauwige nemen wat er ook in voorkomt, daar een shirtje, trui of blousje van zoeken en dan ook met een zwarte sjaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor 'op sjiek' zou ik een korte (taillehoge) rode of roze blazer uitkiezen, niet aansluitend, maar wat wijder in de taille, voor 'gewoon' zou ik gaan voor een oversized, tamelijk grof gebreide zwarte trui, met evt een grote col, of met een roze of rode, of (als je dat staat...-groene) sjaal, en stevige zwarte laarzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm..oversized trui of zo'n hoogsluitende rok lijkt mij geen succes.
Maar smaken verschillen, dus zal je niet minnen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoelde OP zo'n hoogsluitende rok
Een rode trui, zoals op je avatar, dan hoef je ook niets nieuws te kopen, lekker zuinig is dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die rode trui is een rood jasje zo te zien..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cindy1985... Ja hoe je dat noemt dat maakt toch niet uit, ok die jas staat er goed bij, nou goed? LOL...
een zwart topje en daaroverheen een zwart kort vestje met lange mouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rood shirtje met een zwart dun vestje.