ik krijg een cookie monster pet van ebay.com is dat betrouwbaar?

ik krijg voor mijn verjaardag een cookie monster pet, alleen ik weet niet zeker of ebay.com betrouwbaar is weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

EBay is betrouwbaar! Zeker als je via paypal betaalt want dan worden je betaal gegevens niet zichtbaar gemaakt voor anderen. Je kan het best als je iets koopt via eBay kijken naar hoeveel positieve feedbacks de verkoper heeft en naar beoordelingen die zijn gegeven door mensen die iets van deze persoon hebben gekocht. Zijn de beoordelingen goed? Dan is meestal de koop ook betrouwbaar! En eBay is een wereldwijde site die al jaren draait, en zeer berouwbaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjee, ik ga metteen even kijken wat voor een feedbacks erbij staan
De site is heel betrouwbaar, maar je hebt te maken met verkopers via die site. Als iemand veel positieve beoordelingen heeft, zit het wel goed.
Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met kopen via Ebay.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjee, ik ga metteen even kijken wat voor een feedbacks erbij staan
Ebay is betrouwbaarder dan Marktplaats omdat je daar feedback kan zien over de verkoper. Als de verkoper een hoge feedback score heeft dan weet je dat deze goed is. Ikzelf betaal altijd met paypal, zodat mijn aankoop verzekerd is. Lees ook altijd eerst de informatie door die erbij staat. Soms verzenden ze niet naar Nederland of de verzendkosten zijn heel hoog. Of het gaat om een twee de hands product, of een nep-artikel. Als je dat niet wilt, zou dat zonde zijn want als je eenmaal geboden hebt of gekocht hebt, ben je verplicht om het artikel ook af te nemen bij de verkoper.

Toegevoegd na 2 minuten:
aanvulling op bieden: alleen als je geboden hebt en ook de winnaar bent moet je het product afnemen. Als je niet de hoogste bieder bent hoef je natuurlijk niet te betalen.. Dus voordat je gaat bieden, wees er zeker van dat je het product echt wilt kopen.