Wat is warmer, een joggingbroek of een spijkerbroek?

Ik ga zo naar NAC - Ajax en het is min 10. Maar is een joggingbroek warmer of een spijkerbroek. Ook heb ik eronder een thermobroek aan. Tips over shirts en truien zijn ook welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
10.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja iAnswer,
of andersom.
Gewoon veel laagjes.
Maar het mag niet strak zitten: dat wordt ook koud.
Amadea
12 jaar geleden
Maak maar veel waves, en spring op bij ieder spannend dingetje! Want het is veel te koud om een tijd stil te blijven zitten..
SnakeEye
12 jaar geleden
Ik ben steward en werk bij thuis wedstrijden. In de winter kleed ik mij altijd dik aan.
Van top tot teen:
- muts.
- sjaal.
- hemd, trui, pullover, jas.
- handschoenen.
- onderbroek, thermobroek of een pyjama onder mijn broek.
- een dunne sok, daaroverheen een dikke wintersok.
- dikke schoenen.
Met dit extreem koude weer zie ik vaak dat supporters ook een deken meenemen en een dunne kussen om op te zitten. Er zijn ook mensen bij die wat warme chocomelk meenemen in een thermosfles.
Wat ik altijd doe is tijdens de rust even in beweging komen, hier krijg je het weer warm van.
Succes vanavond ! Bronnen:
- Mezelf

Het beste antwoord

Als je het lekker warm wilt hebben, dan moet je je in lagen kleden. Als je meer lagen aan hebt werkt dat als een soort van isolatie.
Dus een spijkerbroek met een trainingsbroek erover werkt perfect en niemand die het ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

een joggingbroek lijkt me warmer. iets van een vest of trainingsjasje over je trui onder je normale jas is ook lekker warm. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeans is volgens mij warmer. Van t shirts en truien is het best meerdere over elkaar te doen, dus niet 1 dikke trui maar een paar dunnere over elkaar en dan nog een dikke erover bv :) have fun
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een joggingbroek want die is meestal dikker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lekker ruime joggingbroek, desnoods een
van je vader, over je spijkerbroek.
Als het allemaal maar ruim zit.

Thermohemd: T-shirt korte mouw: T-shirt lange mouw:
dunne trui, fleecevest, winterjas.

De meeste warmte verlies je door je hoofd en door je handen en voeten, dus:

Nog belangrijker is:
Muts over je oren!

Nog belangrijker is: zorg voor warme handen en voeten.
Snowboots een maat te groot met 2 paar sokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Vergeet je voeten niet! iets met een dikke zool tegen de kou.
Een joggingbroek is veel warmer dan een jeans. In de eerste plaats zit hij ruimer, waardoor je doorbloeding beter blijft en in de tweede plaats heeft een joggingbroek van een binnenkant van fleece of flanel en ook dat is warmer. Ik adviseer jou over je thermobroek je jeans te dragen en daar overheen een lekkere warme en wijde joggingbroek. Er zijn ook kleine dingetjes te koop met een vloeistof die warm wordt als je erin knijpt. Deze kan je goed meenemen om je handen lekker warm te houden en eventueel kan je ze natuurlijk ook op je gezicht of je lichaam houden; net waar je warmte nodig hebt. Die dingetjes kan je daarna koken in water en dan kan je ze gewoon weer opnieuw gebruiken. Lijkt mij dus een goede investering tegen de kou.