Waar kan je een gewoon simpel petje kopen met een kunststof sluiting? zie foto

Toegevoegd na 45 seconden:
als het kan bestellen, en het hoeft neit in die kleur, het is voor carnaval:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij elke sportwinkel verkopen ze die.
Mijn broertje heeft een zwarte Nike-pet en die was €25.
Je hebt ook merkloze,ik heb ze wel eens gezien bij Blokker en Marskramer,dan kosten ze een paar euro.
Dat is waarschijnlijk goed genoeg voor het carnaval.;-)

Toegevoegd na 11 uur:
Je kan zulk petjes ook in bijna alle kleuren(en met verschillende teksten) kopen in Feestwinkels.
Zeker vlak voor carnaval veel meer keuze:heb je misschien meer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de ongemotiveerde min,het is niet eens foute info.