Waar kan ik dit soortgelijk t-shirt lange mouw vinden niet te duur maar dan in maat XS of in een grote kindermaat (bruin)? (S is te groot voor mij)

http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/t-shirts-tops/dames-t-shirt-(36311207)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij de H&M is zo'n soortgelijk t-shirt rond de 10euro, bij coolcat hebben ze deze vaak ook rond dezelfde prijs.
Ik haal ze voornamelijk bij de coolcat tijdens de sale, deze zijn namelijk vaak in de aanbieding.
Vero moda heeft ze ook maar dan zijn ze volgens mij wat duurder.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou eens bij de C&A gaan kijken.
Of misschien de Wibra, Zeeman..? Ook niet duur en verkopen er ook kindermaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een min? Van mij een + ter compensatie.
Bij primark vind je veel goedkope tshirts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van H&M, Only en Vero Moda weet ik zeker dat je deze kan vinden. Die hebben dit soort basics standaard in hun collectie.