Hoe heet een BH met deze vorm (zie afbeelding)?

Ik ben op zoek naar BH's met, net als op de foto te zien, een 'verlengd' onderstuk.
Wat is de naam van dit model?

Toegevoegd na 20 minuten:
Het model is gebaseerd op een maagband BH. Dat model komt langzaam weer in de mode, maar word denk ik onder een andere naam verkocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (4)

Dat is een BH met maagband.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is het op gebaseerd, klopt. Dat model komt langzaam in, maar word denk ik onder een andere naam verkocht dan 'maagband BH'. Enig idee?
Een corselet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een corselet loopt te ver door, helemaal tot op de heupen.
Wat ik bedoel is als de foto; een BH met een verlengd stukje eronder van zon 10 tot 15 cm.
Soms wordt zo'n BH brassière genoemd, soms ook 'BH met onderband' of 'log BH'.
Ook sportBH's hebben soms zo'n doorlopend deel.
Als je zoekt op BH met maagband, vind je er in elk geval veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent wel BH, maar met die term worden in NL vaak dat soort BH's bedoeld.
Balconette bra / bh
Zie mijn linkjes!

Toegevoegd na 20 uur:
*(Long-line) balconette bra.