Waar kun je hele goedkope tassen kopen?

Mijn schooltassen gaan altijd na een paar maandjes stuk, maakt niet uit welke prijsklasse. Dus ben ik opzoek naar een hele goedkope (schouder)tas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (10)

Bij de Primark vind je veel tassen die je kunt gebruiken. Ze hebben ook een heel mooi prijsje :p.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de markt vind ik altijd spotgoedkope schooltassen.
En nog leuke ook.
Je zegt dat jouw tassen erg snel stuk gaan. Ik heb er in totaal vier gehad. In 1 jaar heb ik drie versleten. Met de andere doe ik nu al heel lang. Hij is van het merk Dakine.
Dat is niet echt goedkoop, maar de prijs dubbel en dwars waard. Ik het trouwens een laptoptas. Dat zal ook nog wel uitmaken in stevigheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de H&M hebben ze ook hele leuke tassen voor een leuke prijs!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou bij de action kunnen kijken, daar hebben ze vaak hele leuke schoudertassen die ook goed als schooltas gebruikt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C&A
Big Bazar ( Amsterdam ) en je hebt het ook in andere steden's ik stuur je de link mee kan je kijken of er een vestiging in de buurt bij jou is.
& Dappermarkt in Amsterdam
of mocht je toevallig in de buurt van Beverwijk wonen dan kan je altijd nog even langs de zwarte markt.
& Vero moda.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de primark heb je hele leuke tassen van rond de elf euro. Ik heb meer dan een jaar geleden een tas daar gekocht en ik gebruik hem nog veel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen slecht antwoord, lees alleen de al gegeven antwoorden voordat je antwoord geeft, dit heeft geen meerwaarde, daarom een min
bij schoenenreus heb je leuke en goedkope tassen van veel verschillende kleuren en maten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter een tas kopen die wat duurder is en echt stevig..Want goedkope tassen gaan snel stuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend deed dat zo...hij had een supersterke sporttas gevonden waarvan de hoeken verstevigd waren, wanneer die hoeken na een tijd toch gingen slijten ging hij er tijdig mee naar een goeie schoenmaker die er nieuwe lederen hoeken op plaatste. Op die manier had hij steeds een sterke tas bij zich. Voor naar de tekenles te gaan had hij ook een sterke tas nodig, daar heeft een sterke trolly hem kunnen helpen, eentje die iets duurder is maar hele goede grote en sterke wieltjes heeft. De laatste 5 jaar heeft hij alleszins geen tas moeten kopen zoals de jaren dààrvoor toen hij continue tassen sleet.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Nelly.com kan je ook kijken.
Daar zijn vaak hele goedkope & mooie schoudertassen
(kijk dan wel even bij [Uitverkoop])

Succes!