Weet iemand de nieuwprijs van deze Arma tas?

Hi,
Mijn zusje heeft een tas, en wilt weten wat de nieuwprijs eigenlijk is. Het gaat om een Arma
Style : Madrid
NR : 11L1045.002
Quality: Cow Nappa
Colour : Taupe

Weet iemand hier de nieuwprijs van?
Ik kan deze tas namelijk niet op het internet vinden, zelfs niet op de website van Arma.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je geen foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nou het probleem, ik kan er gaan foto van vinden.
Ik weet wel dat een andere tas die we van dat merk hebben €180,00 is. meer weet ik niet. er zijn dus van die tas geen Foto's te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En een foto maken van de tas die je zus heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je misschien een foto uploaden ik heb ook zo"n tas alleen weet niet wat voor een jij bedoeld

Het beste antwoord

``De tas Madrid kost € 149.95
Deze tas is enkel geleverd aan oa uitgeefmaatschappij, dus niet aan diverse winkeliers door het land.``

(ik had een mail gestuurd naar armaleder, want was zelf ook opzoek naar de tas)

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
€ 149.95 is dus de nieuwprijs!