waar kan ik goedkoop een goud/zilver glimmend jasje kopen?

Een goud of zilver glimmend jasje of jack. In lmfao stijl, voor een concert. De jasjes op de originele site zijn erg duur. Een jasje met zebraprint mag ook.

Toegevoegd na 16 minuten:
Het is voor een man. Heren model

Toegevoegd na 19 minuten:
Een effen kleur mag ook, als het maar glimmend is. Een dun glimmend jas/jack

Toegevoegd na 12 uur:
Ik bedoel zo'n soort jack/jasje als op de foto. Ritsen hoeven opzich niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Je kan kijken bij

www.zalando.nl

www.wehkamp.nl

www.hm.com

en anders de Sting of New Yorker

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet gevonden, maar dit antwoord kwam het dichtst in de buurt

Andere antwoorden (3)

Ik was vandaag in een winkel waar men volop carnavalskleding verkocht.

Er was heel veel goud en zilver, zowel jurken als jasjes.

Ik weet niet waar je woont........maar check de carnavalskledingwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Action hebben ze nu glimmende 'smokingjasjes' voor carnaval in verschillende kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek geen smoking, maar echt een (stoer) jack. Meer een soort vest
Als je zoiets in het wit kan vinden dan zou je kunnen kijken of je er zelf mat textielverf (stiften) en eventueel een sjabloon (knippen of uitsnijden) zelf een zebraprint kan maken.
Wel eerst even oefenen op een oude lap stof die er op lijkt. Zulke stiften kan je bij fournituren of kunstschilder zaak vinden. Even zelf informeren. Met goudkleur zou ik het niet zo snel aandurven. Met zwart is het wat makkelijker. Ook even controleren of ze geschikt zijn voor de stof en wasvoorschrift. Als het goed is dan staat dat vermeld bij de stof.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: bij de stiften bedoel ik voor het wasvoorschrift.