Kan je haar op je lichaam blonderen?

Toegevoegd na 23 minuten:
maar is dat niet slecht voor je huid dan??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (7)

Tuurlijk, je kan alle haar blonderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je kan ieder haartje op je lichaam blonderen. Maar of dat goed is, dat is een tweede..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan zeker,maar enige voorzichtigheid in de buurt der edele delen is wel geboden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan zeker, maar ik ben bang dat het gevoel hiervan niet echt prettig is.
Ik heb het nog nooit geprobeerd (ben het ook niet van plan haha) maar wat ik wel weet is als je je haar laat blonderen je beter een paar dagen daarvoor je haar niet moet wassen want op een schone hoofdhuid gaat dit erg branderig aanvoelen. En aangezien je huid op de rest van je lichaam minder talg aanmaakt dan op je hoofdhuid, wil ik echt niet weten hoe het voelt op andere plekken dan mijn hoofd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is helemaal niet slecht In vele landen wordt het veel gedaan.waaronder in Brazilie en daar omliggende landen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja als het met met ongeveer 3 % H/2 O2 GEDAAN WORD IS HET ONSCHADELIJK
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja bvb met citroen zeg maar dat is dan wel voor je lichams haar maar niet voor je haar (hoofd haar behalfe als je haar al blond is en je wil het blonder heben