Wat mij opvalt?Waarom hebben Marokkaanse en turkse mensen,bijna nooit geen trouwring om?

12 jaar geleden
in: Mode
18.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ze hebben altijd een trouwring om?
burgos
12 jaar geleden
Begrijp ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toeval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou.. U zegt dat ze bijna nooit een trouwring omhebben en ik vraag: dus ze hebben altijd een trouwring om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, ik snap nu de vraag pas (sorry mijn fout)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu vergeet je de 'g' Imane...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja, nou ja ik denk dat dat dan de vraag is: want bijna nooit "geen" klopt niet. Het hoort toch: bijna nooit een.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
contaminatie!
burgos
12 jaar geleden
He,HE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contaminasme!

Antwoorden (2)

Bij ons hebben gehuwde mensen ook altijd hun touwring om. Waarom zouden inwijkelingen dat niet doen?
Een reden om een trouwring uit te laten kan om het werk zijn.
Hygiënisch, elektrocutiegevaar enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is hij/zij niet getrouwd.
Misschien gaat gaat hij/zij vreemd.
Misschien past de trouwring niet meer.
Misschien vindt hij/zij de trouwring lelijk.
Misschien vindt hij/zij het niet belangrijk de trouwring te dragen.

Waarom vraag je dat niet als je een Turk(se) of een Marokkaan(se) ziet, die geen trouwring om heeft?

"De trouwring is een eeuwige cirkel, een symbool van de eeuwigheid. Net als de tijd heeft de trouwring geen begin of eind. De trouwring symboliseert de eeuwigdurende verbondenheid van man en vrouw. Het gat in de ring heeft een speciale betekenis. Het is het symbool van de doorgang naar alle gebeurtenissen in het leven van de drager. De oude Egyptenaren dachten dat vanuit de ringvinger van de linkerhand de ‘Vena Amoris’ (de ader van liefde) rechtstreeks naar het hart liep."

Kan me niet voorstellen dat er veel Turken en Marokkanen zijn die hun trouwring niet meer dragen.