Hoeveel kost een zonnebril op sterkte ongeveer?

Als je geen dure merkbrillen hoeft, maar een van een goedkope brillenwinkel.
Normaal of in aanbieding, beide zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel jij juist met een zonnebril op sterkte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zonnebril die zowel zonnebril is als echte bril (dus glazen op sterkte, voor mensen die zonder bril niet genoeg zien).

Antwoorden (6)

Bij eyes & more betaal je standaard 95 euro.
Www.eyesandmore.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van mij (sterkte -1½-1) koste bij Pearl ± €150.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een gewone bril op sterkte en je krijgt er een zonnebril op sterkte gratis bij specsavers..

Gewone bril vanaf zo'n 160 Euro.... (dacht ik)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tweede bril gratis is bij een montuur vanaf 99 euro.
Bij hans anders geven ze nu 50% op de glazen, ook op zonnenbrillen op sterkte, dus tis de moment ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Specsavers kun je (altijd) een zonnebril op sterkte kopen vanaf 29 euro (net zoals gewone brillen).
Let wel op: het aantal monturen waar je uit kunt kiezen is beperkt en vaak zijn ze 'net even niet op voorraad', dus die moet je dan laten bestellen. Maar ze hebben uiteraard ook iets duurdere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die prijzen variëren als het ware per dag.
Zowat elke grote keten lanceert om de haverklap nieuwe acties waarbij je ofwel de verkleuring van de glazen er gratis bij krijgt, ofwel het montuur, ofwel de versterking van de glazen. Soms krijg je ook 2 brillen op maat voor de prijs van één.

De goedkoopste versie van 'zonnebril op sterkte' die ik anno 2011 in België heb gekend was 139 euro voor 2 stuks bij Hans Anders.
Wat niet wegneemt dat Pearl of andere optiekzaken reeds goedkopere promoties hebben gelanceerd.

Volgens mij dien je gewoon (al dan niet via internet) een aantal optiekzaken op te volgen of te contacteren en dan zelf jouw keuze maken bij de voor jou best passende actie van dat moment.

Je hebt ook de site beslist.be waar je de prijs kwaliteit van brillen en allerlei andere koopwaren kan vergelijken (zie bijgevoegde link)

Succes en Veel Kijkplezier ;-)