Wie weet het retouradres van wehkamp? Ik heb de originele verpakking niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
32K
Amadea
12 jaar geleden
Kost minder moeite dat zelf even te googelen i.p.v. het op GV te vragen...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Amadea
12 jaar geleden
Er staat trouwens op de Wehkampsite het volgende:
Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren. Je kunt het artikel retourneren:
- binnen de zichttermijn van 14 dagen
- als het artikel compleet is
- in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.
Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:
- Voeg altijd de retourbon bij het pakket. Hieruit concludeer ik dat je het niet meer terug kan sturen, want het is niet meer compleet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Originele zak die er om heen staat heb ik niet meer, en nee adres staat niet op de site, had ik al gekeken. En nee ophalen is ook geen optie.

Antwoorden (1)

Je hoeft bij Wehkamp je product niet op te sturen maar komen ze heb halen.

Je kunt je retouropdracht doorgeven onder Retour doorgeven op Mijn wehkamp.nl.

Je geeft zelf aan op welke datum (en bij kleinere artikelen ook op welk dagdeel) je de bestelling wilt laten ophalen. Voor grote artikelen krijg je de avond voor of uiterlijk om 08:00 uur op de ochtend van de ophaaldatum bericht over het tijdstip waarop jouw retourzending wordt opgehaald (ma-vr 08.00-20.00 uur). Je vindt deze informatie vanaf dat moment ook onder Openstaande retourafspraken op Mijn wehkamp.nl.

Ben je onverwacht niet thuis wanneer onze afhaaldienst komt? Onze ophaaldienst doet een bericht in de bus met informatie over de vervolgafspraak.

Artikelen die door de fabrikant zijn geleverd, moeten ook teruggestuurd worden aan de fabrikant. Hiervoor kun je online geen afspraak maken. Kleinere artikelen kun je het gemakkelijkst naar een DHL Servicepoint brengen. Wil je specialistische artikelen binnen de zichttermijn retourneren, dan kun je het beste contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak.

wehkamp.nl werkt niet meer met retourneren via TNT Post. Kies je ervoor je bestelling op een andere manier te retourneren dan hierboven beschreven, dan komen de frankeerkosten voor eigen rekening.

Kijk anders even op deze site Je kunt je retouropdracht doorgeven onder Retour doorgeven op http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=KRT&Page=INF