Is er een goed (betaalbare) spul (spuitbus waarschijnlijk) om handschoenen waterdicht te spuiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3K

Het beste antwoord

Bij de action hebben ze een spray voor 1eurie!! Gebruiken ze ook voor schoenen/leder en textiel. Of t echt waterdicht wordt weet ik niet. Voor schoenen werkt t prima! Spuitbus met zwarte dop (kleurloos!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Al moet ik zeggen, dat je het echt waterdicht niet krijgt, hooguit waterafstotend (Zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is niet te duur.Echt waterdicht zullen ze wel niet worden bij langdurige regen of sneeuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harmisol word vaak gebruikt wanner het handschoenen van textiel zijn. Het is er in een flesje voor in de wasmachine en een spruitbus.
Het zit in een blauwe bus en is verkrijgbaar bij de drogist. Ongeveer 3/4 euro. Het word ook vaak gebruikt voor wintersport artikelen zoals een skibroek of jas.